پمپ وکیوم آبی
نوشته شده توسط : vacumblupom@gmail.com

برنامه پمپ وکیوم آبی خلاء وان چرخشی:

دامنه فشار کار آن ۱۰۱۳۲۵-۱٫۳۳ * ۱۰-۲ (Pa) است که متعلق به پمپ خلاء کم است. این می تواند به تنهایی یا به عنوان پمپ جلویی سایر پمپ های خلاء بالا یا پمپ های خلاء فوق العاده بالا استفاده شود. این گیاه در متالورژی ، ماشین آلات ، صنایع نظامی ، الکترونیک ، صنایع شیمیایی ، صنایع سبک ، نفت ، دارو و سایر بخشهای تولیدی و تحقیقاتی مورد استفاده قرار گرفته است. پمپ خلاء وان روتاری یکی از تجهیزات اساسی برای استخراج گاز است. این می تواند به تنهایی مورد استفاده قرار گیرد یا با پمپ های فوق العاده بالا مانند پمپ تقویت کننده ، پمپ انتشار ، پمپ مولکولی و غیره در ارتباط باشد.

پمپ خلاء ۱٫Rotary vane تجهیزات اصلی است که برای استخراج گازها از ظروف مخصوص آب بندی شده مورد استفاده قرار می گیرد تا کانتینر بتواند خلاء خاصی را بدست آورد. با توجه به پیشرفت بالای علم و فناوری مدرن ، استفاده از پمپ خلاء پره ای چرخشی به زمینه های مختلف علمی و شرکتها و موسسات مختلف گسترش می یابد. این ماده می تواند برای متالورژی ، صنایع شیمیایی ، صنایع سبک ، نفت ، درمان پزشکی ، داروسازی ، چاپ و رنگرزی ، لوازم برقی ، خلاء ، نیمه هادی ، مواد غذایی ، مواد غذایی و غیره مورد استفاده قرار گیرد. ، شرکتهای صنعتی و معدنی برای تحقیقات علمی ، تولید و تدریس استفاده می شوند. این ماده بسیار مورد استفاده در مطبوعات نفتی است.

پمپ خلاء وان ۲٫Rotary از فلز آهنی ساخته شده است ، و دقیق تر است. کار کل پمپ به هم پیوند خورده است ، بنابراین پمپ خلاء پره ای روتاری برای پمپ کردن انواع گازهایی که حاوی اکسیژن زیاد ، سمی ، فرسایش انفجاری فلز آهنی و دارای اثر شیمیایی بر روغن خلاء هستند ، مناسب نیست. به عنوان پمپ کمپرسور و انتقال استفاده می شود. در صورت وجود پمپ با دستگاه بالاست هوا ، مقدار مشخصی از بخار قابل تغلیظ قابل حذف است.

ویژگی های عملکرد پمپ وکیوم آبی خلاء پره ای چرخشی:

پمپ خلاء وان چرخشی یک پمپ خلاء با تغییر حجم دوره ای از محفظه پمپ است که با استفاده از پره های دوار برای تحقق پمپاژ از هم جدا شده است. هنگامی که از مایع کار برای روانکاری و پر کردن شکاف مرده محفظه پمپ و جداسازی دریچه و اگزوز استفاده می شود ، معمولاً پمپ خلاء چرخش پره پمپ خلاء شیندلر نامیده می شود. عملکرد آن دارای مشخصات زیر است:

اندازه ۱٫Small ، وزن سبک و سر و صدای کم.

۲٫ یک دریچه بالاست هوا برای از بین بردن مقدار کمی بخار آب فراهم می شود.

حد خلاء بالا.

۴٫ تغذیه روغن اجباری ، روغن کاری کامل ، عملکرد قابل اعتماد؛

دستگاه ایمنی دو برابر برای جلوگیری از بازگشت اتوماتیک روغن نصب شده است.

۶٫ عملکرد مداوم با فشار ورودی ۱٫۳۳ * ۱۰ Pa می تواند حفظ شود.

۷٫ بدون نشت روغن ، بدون تزریق روغن و آلودگی به محیط کار. دستگاه اگزوز دارای یک جمع کننده روغن مخصوص مه است.

۸٫ این را می توان با رابط کالیبر کوچک و رابط استاندارد KF استاندارد بین المللی مجهز کرد.

ویژگی های کاربرد پمپ خلاء پره ای چرخشی:

میزان پمپاژ: ۴-۱۰۰L / S (لیتر / ثانیه)

فشار محدود: <6 * 10-2Pa (Pa)

خلاء محدود: <1.3Pa (Pa)





:: بازدید از این مطلب : 355
|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: